أخبار عاجلة
الرئيسية / الاستوديو الثقافي / منى فاروق تعتذر من دبي: أنا منبوذة والحل إني أموت

منى فاروق تعتذر من دبي: أنا منبوذة والحل إني أموت

كتبت ندا طنطاوى

قدمت الفنانة الشابة منى فاروق اعتذارها للشعب المصرى فى فيديو بث مباشر ظهرت فيه عبر حسابها على الموقع الشهير “إنستجرام” ، معبرة عن حزنها الشديد من المعاملة التى تتلقاها من الناس والمجتمع بسبب أزمتها الاخيرة .

كانت  الفنانة الشابة  قد تم اتهامها في القضية الشهيرة بالفيديوهات الجنسية مع المخرج خالد يوسف حيث تم القبض عليها بتهمة نشر الفسق.

 وتحدثت منى فاروق في الفيديو عن سوء المعاملة والمعاناة التى تعيشها الآن قائلة : “طول الوقت بتعامل على انى منبوذة في المجتمع ، وحضرت إلى دبى عشان اشتغل أى حاجه مش شرط التمثيل أي شغل بس مش لاقيه فرصة بقالى شهر قعدة في البيت ، ولا حد عاوز يتعامل معايا “.

وتابعت :” انا حصلى مشكلة زى أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر ،و مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إنى أعمل مش واخدة بالى طول الوقت، وأنا تعبت وعمالة أتعامل إن الموضوع عادى وهو مش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده”.

كما اعلنت عن اعتذارها قائلة : “أنا آسفة للشعب المصري وأنا تعبانة من جوة قوي ومحدش عايز يديني فرصة ، و مفيش لا مخرج ولا ممثل ولا مطرب عاوزين يدوني فرصة تانية في التمثيل .

كما أضافت ايضاً خلال الفيديو : ” كل أصحابى قطعوا علاقتهم بيا وبقيت لوحدى ، و أنا عارفة انى غلطت لكن ليه محدش من الناس قابلني، هو مفيش حد بيغلط فيكم؟”.

واكملت قائلة : “الفرق بيني وبينكم إن ربنا شال ستره من عليا لكن انتم لسه ، و أنا نفسي أرجع أعيش سليمة تاني ، و محدش بقى معايا ولا بيطبطب عليا ومقداميش حل غير الموت”.

شاهد أيضاً

«شيزوفرنيا» التواصل الإجتماعي في أزمة منى فاروق وشيما الحاج

كتب حسام البحيري إنتشرت خلال الفترة الماضية أخبار قضية الفنانة منى فاروق وشيما الحاج والتي …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.

%d مدونون معجبون بهذه: